サルにもわかる Houdini

Pages

▼

2022-04-08

Optimization and Validation

Houdini を使ったゲーム開発でのドローコールなどの最適化に関する講演のまとめ。
  • HOUDINI FOUNDATION - 29 - How to Compile And Optimize Houdini Tools - ( Free Tutorial for Game Dev ) 2021
  • Streamline your pipeline with procedural workflows & automation 2021
  • Marvel’s Spider-Man: Miles Morales / Ratchet & Clank: Rift Apart | Insomniac Games | Houdini HIVE 2021
  • Procedural Optimization with Houdini Case Study 2020
  • Quick Tip: Visualizing Draw Calls for Optimization 2020
  • Terrain to Navmesh Conversion 2020
  • Building Worlds with Houdini | Benoit Martinez | Houdini HIVE Paris 2019
  • Houdini as a Comprehensive Gamedev Tool | Ben House | GDC 2019
  • Bladerunner 2049 & Coco VR | Cosku Turhan | GDC 2019
  • Unleashing Houdini for AAA Mobile Games Production - MIGS 2018
  • Game Development Made Easy Using Houdini | Paul Ambrosiussen | GDC 2018
  • Game Development Tips and Tricks | Luiz Kruel | GDC 2018
Ken 時刻: 02:04
共有

0 件のコメント:

コメントを投稿

‹
›
ホーム
ウェブ バージョンを表示

自己紹介

Ken
SideFX の中の人
詳細プロフィールを表示
Powered by Blogger.